01. 08. 2015.

Kuvarica ponovo kuva!

Drage i dragi,

Nakon dužeg odsustva, ja, Kuvarica, akademska građanka, spremna sam da vam ponovo ponudim ukusno znanje.

Tokom narednih mesec dana trudiću se da svakog dana ću objaviti po nešto, kratak komentar uz sliku, tekst, naslov u novinama, komentar na nešto što primetim u svojoj i vašoj okolini. Za početak će to biti kratki komentari, eventualno i poneki tekstić, i nadam se da ćete me razumeti - treba mi vremena da se vratim u formu. Takođe se nadam da će ova vežba uroditi plodom i da se od prvog septembra vraćam tempu sa početka bloga.

Hvala i krenimo...

Preuzeto sa: http://www.sinfest.net/view.php?date=2011-10-09

3 komentara:

  1. Jeeej! Baš na moj rođendan. Welcome back. Radujem se novim postovima.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! Do sada niste i ne sumnjam da će tako biti i nadalje. :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...